ניהול מסמכים
תוכן דיגיטלי
חברות לניהול רשימות תפוצה
וובינרים ווידאו
רשתות חברתיות

3. שלח מסר – כתיבת מיילים לתפוצה גדולה, ואיך לכתוב לכל אחד משהו אחר

כשיש לכם אנשים ברשימת התפוצה שלכם,

אתם רוצים לכתוב להם מיילים, אני מרחיבה הרבה מאד על מה כותבים, ואיך עוזרים לאנשים לפתוח את המיילים וגורמים להם ללחוץ על הקישורים שלכם.

בתוך הקורס קשר ישיר (להצטרפות לחצו כאן)

 

כאן בוידאו אני אראה לכם איך עושים את זה בשלח מסר.

יש לנו שני סוגים של מסרים – וזה נכון לגבי כל חברות הדיוור.

  1. מסרים מתוזמנים – כך שאתם יכולים לשלוח אותם עכשיו או בעוד שבועיים.
  2. מסרים לפי תאריך רישום לרשימה- כך שאתם כותבים אותם פעם אחת, ואנשים מתחילים לקבל אותם בצורה קבועה לפי התאריך שבו הם נרשמו.

להרשמה לשלח מסר ולקבלת חשבון עם 250 נרשמים ללא הגבלת זמן, לחצו כאן