היתרון בשימוש בחברת דיוור מסודרת כמו רב מסר זה שאתם לא צריכים לפצל את הרשימות שלכם בצורה ידנית,
התהליך הזה לגמרי אוטומטי.
את הפיצול עושים בשתי דרכים,
אחת אתם כבר מכירים מהמודול הראשון.
1. פיצול על ידי רישום מחדש של אנשים בדף נחיתה – מתנה חדשה למוצר אחר שאתם רוצים למכור.
2. פיצול על ידי זיהוי הקלקות בתוך המייל,
האנשים שקוראים את המייל לוחצים על הקישור בתוך המייל, ואתם מראש מסמנים לחברת הדיוור שכאשר הם לוחצים על הקישור הם יעברו לרשימה אחרת.
זה תהליך אוטומטי שלא דורש מכם כלום חוץ מלחשוב על זה מראש לפני שאתם שולחים את הרשימה לקישור מסויים.
במידה ובחרתם באופציה הזאת אתם יכולים לדעת מי התעניין ולשלוח לו מסרים אחרים לפי העניין שלו.
עידכון חשוב:
בזמן הקלטת הקורס עדיין לא היה קיים פילוח רשימות לפי תגים.
גם היום ברוב החברות הישראליות עדיין זה לא קיים, והפיצול נעשה לפי רשימות שונות.
אבל כשאתם יכולים להוסיף תגים אתם בעצם מסמנים לעצמכם מי הגיע ממי, וכך אתם יכולים לדעת מה ההסטוריה של הלקוח שלכם.
אלו נושאים מתקדמים בפילוח רשימות תפוצה שלא נכנס אליהם כרגע.