בדרך לבמה עם הזמרת ליאת פסח – איך להיות זמרת יזמית

להיות זמרת זה לדעת שיש לך כאן עסק שאת צריכה לתפעל.

אם את רוצה להיות מוכרת, אז כדאי לחשוב על דרכים איך את עוזרת לזמרות אחרות להתפרסם.

כשאת עושה את שיתופי הפעולה האלו,

את יוצרת לעצמך שם, וכמובן שאחר כך הדרך כבר תהיה קלה יותר להופעות משלך.

 

וזה בדיוק מה שהנחה את ליאת פסח,

היא זכתה מקום ראשון בתחרות שירה שהתקיימה באיזור המגורים שלה.

והיא חשבה לעצמה איך היא יכולה לעזור לעוד זמרות למצוא את הקול שלהן.

וכך שנה אחרי הזכיה שלה היא החליטה שאת התחרות הבאה היא תפיק.

 

בשתי התחרויות האלו שהיא הפיקה,

היא זכתה לקבל את ההכרה שלה כזמרת,

ובזכות אותם תחרויות היא הצליחה אחר כך ליצר לעצמה הופעות והזמנה להופעות.

מתוך התחרויות האלו גם יצאו זמרות נוספות שהתחילו להופיע בזכות זה.

גיטל ואטורי, וענבר טביב ששתיהן גם היו כאן בפרוייקט בדרך לבמה.

 

הקהל שהגיע לתחרויות האלו היו בעיקר בני המשפחה של הזמרות שהופיעו, וחלק כמובן שאוהבות לשמוע מוסיקה והופעות.

אבל זה כמובן ממש לא משנה כי כך 10 נשים ביחד זכו להכרה כזמרות,

מול קהל גדול יותר שאחרת לא היה נחשף אליהן.

התחרויות עצמן היו מאד מושקעות, והיה כיף להגיע לראות אותם,

אני מניחה שאם התחרויות היו ממשיכות, הקהל היה גדול יותר.

 

הנה הראיון המלא עם ליאת פסח:

לחצו כאן כדי לקבל את הפרק הראשון של הספר בדרך לבמה במתנה

 איך לא להפסיד כסף בהפקת אירוע

בשני התחרויות הראשונות שליאת פסח הפיקה, נגמרו בהפסדים כספיים,

ולכן בפעם השלישית שהיא הפיקה את האירוע היא כבר עשתה את זה דרך מתנ”ס,

והפעם לא רק שהיא לא הפסידה כסף היא גם קיבלה מהמתנ”ס כסף על העבודה שלה.

חשבנו ביחד בראיון מה היה יכול להיות אחרת, כדי שאם תחליטי לעשות אירוע כזה בעתיד יהיה לך את הכלים לדעת מה לעשות.

לפני שמתחילים בכלל להכין את התחרות לחשוב עם עצמך, מה ההוצאות הצפויות, ואיך אפשר ליצר הכנסות עוד לפני שיש הוצאות

 

הוצאות צפויות (לפי מה שליאת פסח שיתפה):

  • אולם
  • הגברה
  • פירסום
  • תפאורה
  • אנשי צוות
  • תלבושות
  • נגניות / פלייבקים

הכנסות אפשריות

  • מכירת כרטיסים
  • חסויות שיקבלו פירסום (בחוברת שתצא / שלטים באירוע / על התפאורה וכד’)
  • תשלום של המשתתפות בתחרות, על התלבושות, ועל עצם ההשתתפות בתחרות
  • מכירה של דברים נוספים באירוע
  • הצבת דוכנים (היא לא אמרה את זה, אבל זה משהו שיכול לעזור מאד, ולהעשיר את האירוע)

כשמתכננים את כל ההוצאות פלוס 10-15% יותר לכל מקרה שלא יבוא,

אז גם יותר קל לדעת כמה רוצים לקחת מהחסויות.

ליאת פסח – זמרת לנשים

זרמת יוצרת לנשים ונערות, מנחת ערבי הפרשת חלה בכל הארץ, גרה בקצרין.

מופיעה במופע יחודי עם הבת שלה שיראל.

הפיקה עד היום 4 אלבומים ועכשיו עובדת על האלבום דואטים עם שיראל.

בעבר הפיקה ערבי תחרויות שירה לנשים.

 

לראיונות הקודמים בפרוייקט בדרך לבמה:

גיטל ואטורי – איך להשתיק את הביקורת הפנימית

אבישג זיו – שיווק חברתי

קארין ממן – מימון המונים לקראת הוצאת אלבום

ליטל יוחאי- איך להתכונן ליחסי ציבור

קילי הלפרין – איך לצאת לאור בלי ליפול לחושך

דנה ורון – למה אני זמרת

[box type=”bio”]

הראיון הזה הוא חלק מפרוייקט בדרך לבמה,

המטרה : להגיע ל50 זמרות מכל סיגנון שהוא,
שיספרו את הסיפור האישי שלהם,
ואחר כך השלב הבא הוא כתיבת ספר שיסכם את כל התובנות מתוך הסיפורים האישים של כל הזמרות שיופיעו כאן.
אם את זמרת ורוצה להתראיין , צרי קשר איתי.
ואם את רוצה להמשיך לעקוב אחרי סדרת הראיונות, ולדעת מתי יוצא הספר הרשמי בטופס:

[/box]

 

 

 

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

האם באמת צריך תרגום תבניות וורדפרס לעברית?

אחד הדברים הראשונים שעשיתי כשפתחתי וורדפרס בפעם הראשונה היה להבין את העניין הזה של התבניות. קראתי שצריך לדאוג שהתבנית תהיה מגויירת כלומר מותאמת לעברית. וזה מה שעשיתי חיפשתי תבניות בחינם בעברית דרך גוגל, אבל בכל תבנית שהורדתי היתה הודעת אזהרה של וורדפרס שהתבנית עברה...

בדרך לבמה עם הזמרת ריקה רזאל – איך לבנות קהל שיגיע להופעות

היום יותר מתמיד, הקהל רוצה לדעת מי עומד מאחורי השירים, מי האדם. יצירת קהל היא קריטית כדי לבנות את ההופעות הראשונות ובכלל, זה נושא שחוזר על עצמו כל הזמן כאן בראיונות, כי מעבר לעניינים הטכניים של איך לעמוד על הבמה ואיך מוציאים אלבומים, הקהל הוא השאלה הגדולה ביותר....

תירוצים

מכירים את זה שאתם חושבים על רעיון מעולה, לא משנה מהו ובאיזה תחום. אבל כשזה מגיע לעשיה ולקידום הרעיון, הדברים נמסים לתוך עצמם? אין לי תירוץ לעצמי אפילו, על הרשומה של התירוצים חשבתי לפני שבועיים ואיכשהו כל יום זה היה ברשימת המשימות שלי, אבל לא הגעתי לכתוב את הרשומה, האם...