תיסכול וחוסר עזרה בתמיכה

הדיון הזה מכיל 2 תגובות, ויש לו 3 משתתפים, והוא עודכן לאחרונה ע״י  שרה סנדרס לפני 11 חודשים, 1 שבוע.

  • מאת
    תגובות
  • #52049

    roitelr
    משתתף

    נחמה הי,
    אני תלמידה בקורס שלך כחודש וחצי,
    מילאתי את כל המשימות ויצרתי לעצמי אתר מושקע מאוד,
    עם זאת – נגרמים לי הפסדים כספיים עקב חוסר תמיכה הולם מצד הצוות.
    שרה לא נתנה לי מענה,
    וכל המהות שבשבילה רכשתי את הקורס וזה מה שהובטח לי – לא מתקיימת.
    אין לתלמידים (שרכשו כבר ממני את הקורס שלי!!!) גישה ללרנדאש.
    זה מקומם מאוד שכל הזמן אני מועברת בין אנשים,
    מתסכל שיש לי הפסדים כספיים
    וכל זאת אחרי ששילמתי על כל הדברים האלו!
    אני מצפה שתרימי אלי טלפון ושהבעיה שלי תיפתר בתמיכה ללא תשלום נוסף.
    אני כותבת לך בפורום מכיוון שניסיתי לעשות הכל בדרכים ישירות ואני נותרת ללא מענה כלל!
    ב 5000 ש”ח ציפיתי לתמיכה הולמת.
    בברכה,
    רויטל

  • #52098

    נחמה שור
    מנהל בפורום

    רויטל יקרה,
    התמיכה היא דרך הפורום, בשאלות שעולות מתוך התוכן שלימדתי בתוך הקורסים.
    שרה כאן בשביל לתמוך בכניסה לאתר שלנו אם יש בעיה. לא הובטח תמיכה אישית ספציפית לאתר שלך טלפונית בשום שלב.

    ואם תסתכלי על כל השאלות שלך תראי שתמיד עניתי לך כששאלת.

    אני מנסה להבין ממך מה בדיוק הבעיה ואיך בדיוק זה קורה, אבל לצערי מתוך התיאור שלך יכולים להיות מיליון פיתרונות, עד שאני לא אראה את האתר שלך אני לא אוכל לדעת.
    אז יש לך שתי אפשרויות.

    1. לצלם לי מסך בוידאו של כל התהליך, כולל הכנסת הקוד המקוצר, ועד למצב שבו אתם מנסים להכנס כמשתמש וזה לא עובד, ומה בדיוק לא עובד.

    2. לפנות לתמיכה של לארנדאש, או של אלמנטור, יש מצב שיש כאן התנגשות של שני הפלאגינים, וזה עיניין של סידור קוד, וזה כבר באג בתוכנה שלהם ורק הם יכולים לעזור לך אם זה פגם בתוכנה. מאחר ואין לי אלמנטור אין לי אפשרות לבדוק אם זה אכן הבעיה. וגם אם היה לי יש מצב שהשילוב של הפלאגינים שיש לך באתר או משהו אחר מונע מהפיתרון להגיע.

    התמיכה שאני מציעה במסגרת הקורסים היא תמיכה בכתב דרך הפורום ולכן כדי שאני אוכל לענות על השאלות אני לקבל תיאור מלא של הבעיה, וגם אז לפעמים עד שלא רואים אי אפשר לעזור ולכן וידאו יכול להראות לי מה קורה והתשובה שלי תהיה מדוייקת יותר. (וגם אז יש מצב שזה בעיה בקוד, וצריך לפנות למפתחים שמכירים את הקוד מבפנים)

    אם את רוצה תמיכה אישית טלפונית לגבי האתר שלך, זה ניתן אך לא במסגרת התמיכה הרגילה של הקורסים ואת יכולה לפנות לשרה לקבל הצעת מחיר. ואז טכנאי שיוכל לעזור לך ידבר איתך (שרה לא טכנאית היא נותנת שירות לקוחות)

    כששרה לא עונה, מומלץ לשלוח מייל והיא תחזור אליך כשתתפנה.

  • #52099

    שרה סנדרס
    מנהל בפורום

    הי רויטל,

    ניסיתי לעזור לך מחוץ לשעות העבודה שלי בלי קשר. ולכן שלחתי לך צילומי מסך של השלבים שעובר הלקוח
    כדי שתוכלי לעלות את זה לפורום כדי שנחמה תוכל לעזור לך.

    אני מבינה שלמי שחדש בבניית האתרים לפעמים קשה להסביר ולפעמים צריך לדעת מה התומך צריך בשביל לעזור לך.

    ולכן חשוב לעלות צילומי מסך שיש בהם גם את הדף וגם את שורת הכתובת.

    העלי אותם. תמונה אחת שווה 1000 מילים. בתמונת מסך אחת רואים גם מה מופיע וגם איך הגיעו לזה.

    (יש כפתור print screen בכמעט כל מקלדת זה בשורה של כל הF אחרי F12.
    זה שומר בדרך כלל בתיקיית תמונות במחשב או בתיקייה של צילומי מסך בתוך תיקייה של תמונות)

    בהצלחה רבה!
    נ.ב. האתר שלך ממש יפה, נקי, ברור ומזמין! (=

יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.