שיווק ברשימות תפוצה

הדיון הזה מכיל תגובה 1, ויש לו משתתף 1, והוא עודכן לאחרונה ע״י  נחמה שור לפני 2 שנים, 2 חודשים.

  • מאת
    תגובות
  • #16124

    נחמה שור
    מנהל בפורום

    שלום נחמה,

    אני משווקת את העסק שלי דרך mailchimp עד כה.

    למערכת זו יש יתרונות – היא חינמית ומאפשרת אופציות עיצוב נחמדות אך מצד שני המיילים לא מגיעים לרובריקה primary ב gmail.

    מעבר לכך, יש מכשלה נוספת לאחרונה – המערכת מתריעה שמיילים שלא ישלחו דרך דומיין עלולים לא להגיע.

    בערך 17% מהמיילים שאני שולחת דרך mailchimp נפתחים.

    אשמח לדעת מה לדעתך הפתרון הטוב יותר –

    שליחת מיילים לרשימות תפוצה דרך מערכת מוסדרת לכך כמו “רב מסר” או getresponse ?

    או יצירת דומיין.

    ואם יצירת דומיין היא התשובה – האם יש דרך לשלוח מיילים מעוצבים דרך מערכת תומכת חינמית, טובה עם שימוש בדומיין.

    תודה רבה
    שרון

  • #16125

    נחמה שור
    מנהל בפורום

    שלום שרון
    מיילצ’ימפ היא חברה מצויינת, הגרסה החינמית שלהם לא מספקת את כל הפיתרונות. אף חברת דיוור לא יכולה להגיע לרובריקה הזאת כי זה הגדרות של ג’ימייל, מה שאפשר לעשות זה בדף התודה לאחר הרישום לשלוח את האנשים לסמן בג’ימייל שלהם כדי שזה יגיע לתיקיה הראשית. צריך להסביר את זה לכל מי שנרשם.

    17% זה אחוזי פתיחה סבירים לגמרי נכון להיום, אבל זה כמובן תלוי מה גודל הרשימה (אני מניחה שאם את עדיין בחינם אז הרישמה ממש קטנה) רשימה בגודל של כ1000 אנשים צריכה להיות עם אחוזי פתיחה גבוהים יותר. מאיפה הגיעו האנשים האלו לרשימה והאם הם באמת מתעניינים במה שאת משווקת.
    האם את כותבת לעיתים קרובות?

    מיילים מעוצבים או לא מעוצבים לא משפיעים על אחוזי הפתיחה. יש אנשים שלא יכולים לראות את העיצוב (רוב האנשים) אם הם לא אישרו ספציפית את המיילים שלך. עד שלא תנסי לא תדעי. תבדקי מה קורה עם מיילים מעוצבים, האם יש יותר אנשים שלוחצים על הקישורים? אם כן, אז אולי במקרה שלך כדאי להשתמש במייל מעוצב.

    בכל מקרה אני לא ממליצה להשתמש בתוכנות חינמיות כאשר מדובר על שיווק העסק, מהסיבה הפשוטה שמה שבה בחינם יספק לך חינם ותמיד הם יכולים לרדת מהאויר, וכל העבודה שלך תעלם.
    בהצלחה
    נחמה

יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.