קליק פאנל או וורדפרס

הדיון הזה מכיל 4 תגובות, ויש לו 2 משתתפים, והוא עודכן לאחרונה ע״י נחמה נחמה שור לפני 3 חודשים, 3 שבועות.

  • מאת
    תגובות
  • #60330
    עדית
    עדי
    משתתף
    80 נקודות

    שלום
    בעקבות הבלוג שלך על קליק פאנל שם אמרת שאם היה לך את זה בתחילת הדרך לא היית מקימה אתר וכו’ השאלה שלי:
    המטרה הסופית שלי היא לפתוח אתר בנושא שלי עם בלוג, ערוצים נוספים, מוצרי מידע דיגיטליים שלי, פורטל שמרכז אתרים\מקמות
    חנויות \מוצרים קשורים (ששם המטרה היא השלמת שירותים שלי ועמלות שותפים) האתר אמור להביא אליי גם לקוחות פיזיים.
    הקהל הוא קהל מחו”ל בעיקר.
    כרגע רק בתחילת הדרך
    האם לקורסים הראשונים לפתוח אתר\להשתמש ברב מסר (עובד בכלל עם חו”ל?)\ להשתמש בקליק פאנל\פתוח אתר וורדפרס כרגע עוד בחינם בלי כל התוספים
    חשוב לי אתר כי ללקוחות בחו”ל כרגע אין לי כל כך איך להגיע לרשימת תפוצה בדרכים שאמרת בקורסים ששמעתי כאן.
    הכוונה היא להפנות לקוחות מיודמי (כפלטפורמה לקורס ראשון) לאתר.
    אני יודעת שקודם צריך למכור כמה קורסים ורק אח”כ להתקדם לאתר לפי המבנה שלך אך כרגע אני רוצה שיהיה גם אתר שאני יכולה להפנות אליו אנשים שאני פוגשת (פיזית\טלפונית- לא לכל אחד אני יכולה לשלוח דף נחיתה או לבקש כתובת מייל) ועוד דברים שיש לי כבר להכניס שאנשים יוכלו להתרשם ולא רק “לדחוף” להם את המוצר הראשון שבהחלט מתאים רק לנישה מאד ספציפית מהקהל שלי.
    תודה

  • #60332
    נחמה
    נחמה שור
    מנהל בפורום
    2,494 נקודות

    שלום עדית
    שאלה מצויינת.

    בואי נחזור רגע לשלבים שדיברנו עליהם,
    שלב 1 – לבדוק שיש קהל – על ידי בנייה של רשימת תפוצה
    שלב 2 – לבדוק שיש מכירות על ידי מכירה של קורס קצר זול
    שלב 3 – לבנות מותג – דרך אתר ו/או ערוץ יוטיוב ועוד קורסים ומוצרים נוספים
    שלב 4 – לבסס את המכירות ולמכור מוצרים יקרים יותר
    שלב 5 – לבנות תהליכי מכירה אוטומטיים

    בשאלה הזאת תארת לי בדיוק את מה שאת רוצה שיקרה בשלב 5 וזה מעולה שאת יודעת לאן את רוצה להגיע. אבל צריך להתחיל בשלב 1.

    בואי נבין מתי נכון להשתמש בקליק פאנל ומתי בוורדפרס.
    המטרה של קליק פאנל היא לעשות את החיים טיפה יותר קלים, ולארגן דפי מכירה מובנים עם כל המערכות שצריך, מערכת דיוור, סליקה, קורסים, וובינרים, השקות, אפסליים דאון סליים וכו’.

    ממה שאני רואה בפועל אצל אחרים שמשתמשים בקליק פאנל, בסוף גם הם בונים אתר, הם פשוט משתמשים בקליק פאנל בגלל היתרונות שיש להם עם פאנלים מובנים וכל תהליך המכירה של הקורסים והעברת האנשים אל הקורסים הדיגיטלים בקלות.

    את כל הדברים האלו כמובן שאפשר לעשות גם בוורדפרס עם דפי נחיתה עם אחד מבוני הדפים.
    קליק פאנל היא תוכנה מעולה עבור מישהו דובר אנגלית, כי הכל מוכן שם לשימוש, ויש הרבה דוגמאות, ואפילו יש להם היום תוכנה נפרדת שעוזרת להכין טקסטים שיווקיים. (מתאים כמובן רק לדוברי אנגלית)

    קליק פאנל חוסך בנייה של אתר מבחינת דפי הנחיתה וגם מבחינת הקורסים,
    אפשר גם לבנות שם “כאילו” אתר עם כמה דפים
    אם כל מה שאת רוצה זה שיהיה לך צור קשר אודות, ועוד כמה מילים על שירותים שאת נותנת.

    ולכן, מי שנמצא בתחילת הדרך, ועכשיו צריך להביא אנשים אל דפי הנחיתה שלו,
    לא צריך לבנות אתר.
    אפשר להשתמש בכל מערכת שנותנת דפי נחיתה, וזה נכון בעברית ונכון באנגלית.

    לצורך הדוגמא – אם העסק שלך ישראלי, תעבדי עם רב מסר ודפי הנחיתה שלהם בשלב הראשון,
    ואם את רוצה לעבוד עם קהל מחו”ל את יכולה לעבוד עם קליק פאנל בשלב הראשון.
    זה נותן לך שקט שיש לך לאן לשלוח אנשים שמתעניינים במוצרים שלך.

    אתר לא יביא לך לקוחות בשלב הראשון, גם לא באנגלית.
    כדי שאתר יביא לך תנועה אורגנית מגוגל, ואפילו כדי שגוגל יראה שבכלל יש לך אתר, את צריכה לעבוד על התוכן באתר,
    וזה לוקח זמן (גם להכין את כל התוכן לאתר, וגם לגוגל בכלל לשים לב שיש אתר חדש באויר),
    לכן זה מגיע רק בשלב השלישי.
    אנשים לא יחפשו את האתר שלך באופן פעיל,
    לכן אם את רוצה שיהיה לך קישור כלשהו לתת להם.
    מקום שהם יוכלו לראות את שאר המוצרים שלך או סתם עוד מידע,
    את יכולה לשלוח אותם לדף נחיתה שנותן להם את המידע הזה בלי לבנות עכשיו אתר.

    אגב גם השימוש בקליק פאנל לא יביא לך לקוחות, גם לא רב מסר.
    כדי שיגיעו לקוחות את צריכה לעשות פעולות שיווק שיביאו את האנשים האלו אל דפי המכירה שלך.
    ואז תתקיים מכירה או יווצר קשר ראשוני איתך.

    לכן, זו לא שאלה של מה עדיף אלא מתי עדיף כל אחד מהם.

    לשאלתך השניה, בחו”ל יש פיתרונות הרבה יותר מוצלחים ממה שרב מסר נותן לך,
    רב מסר זה פיתרון מעולה עבור קורסים ישראלים לקהל דובר עברית.
    אם את פונה לקהל דובר אנגלית בחו”ל אז עדיף להשתמש במערכת שעובדת באנגלית.

    כל מה שאני אומרת בקורסים כאן באתר,
    רלוונטי גם לחו”ל יש דקויות קטנות שבארץ לא יעברו טוב, אבל בגדול, זה אותו דבר.
    רק שיש לך קהל יותר גדול, ויותר מתחרים מהצד השני.
    (ולכן הרווח הפוטנציאלי שלך בחו”ל יכול להיות יותר גדול)
    יש אמנם אתרים שאני לא פורסת כאן, פשוט כי בארץ זה לא רלוונטי,
    לדוגמא כל השימוש בטוויטר.
    או אתרים אחרים דומים, פשוט כי זה לא תפס בארץ.
    אבל ההתנהגות בכל אחת מהפלטפורמות האלו זהה לכל התנהגות שיווקית בכל פלטפורמה שהיא.

    שיתופי פעולה קיימים בחו”ל אפילו יותר מבארץ,
    ויש לך הרבה יותר אפשרויות להגיע אל שיתופי הפעולה.
    בכל מקרה לא צריך להפגש ועושים את כל שיתופי הפעולה דרך האינטרנט.

    מה שאני ממליצה לך לעשות,
    זה פשוט להתחיל לעשות.

    תכניסי קורס ליודמי, ואז תמשיכי לפעולה הבאה, פשוט לעבוד עם פוקוס על דבר אחד.
    יודמי זו התחלה מצויינת, כי יש לך פלטפורמה שיש בה כבר שיווק מובנה, ויש דרך לעזור לקורס שלך להתגלות על ידי אנשים.
    מה שלא קיים בשאר האופציות ששאלת עליהם.

    לא צריך לתכנן עכשיו את כל 10 המהלכים הבאים,
    רק לעשות אותם שלב שלב.

    אם החלטת לבנות קורס ולשים אותו ביודמי, וברור לך מי הקהל ונראה לך שיש לזה ביקוש,
    אז יאללה תכניסי קורס ראשון,
    ואז תמשיכי לדבר הבא.

    אם יהיו לקוחות שיקנו את הקורס בלי קידום מעולה,
    מצאת נישה מצויינת ואז יהיה לך מספיק זמן לבנות את האתר שלך.
    שום דבר לא קורה בבת אחת, זה תהליך,
    ובין הזמן שיקח לך לבנות את הקורס ביודמי ועד לרגע שבו אנשים יתחילו לחפש אותך בגוגל יכול לעבור הרבה מאד זמן.

    אני לא ממליצה לבנות אתר לפני שאת יודעת מה הכיוון שלך
    (וגם אז הוא עוד יכול להשתנות מלא פעמים),

  • #60530
    עדית
    עדי
    משתתף
    80 נקודות

    שלום נחמה
    ראשית תודה על התשובה המפורטת. השלבים ברורים לי. פשוט נראה לי “בזבוז” להכניס קורס חינמי+ קורס בתשלום ביודמי בלי שיש לי איך להפנות משם אנשים למקום שהוא שלי (כמו אתר שאוכל משם להמשיך את הקשר איתם ללא התיווך של יודמי)
    וככל שהצלחתי להבין אני לא יכולה לשים קישור לאתר שלי בתיאור הקורס ביודמי אך כן יכולה להזכיר אותו בקורס עצמו כך שי שישמע יוכל לחפש.
    שנית נראה לי שהתשובה שלך נכונה לעולם וירטואלי אך הרבה מהלקוחות הפוטנציאלים אני פוגשת פיזית (קבוצות שמלמדת\ נפגשת) והרבה פעמים לא שייך לבקש טלפון\ אימייל של כל אחד בשביל לשלוח לו קישורים ארוכים לדפי נחיתה, וכן יותר שייך לתת כרטיס ביקור פיזי עם שם \שם אתר או להגיד לו תחפש אותי בגוגל… כך שאני מפספסת הרבה אנשים שכבר הכירו אותי באופן אישי.
    תכנים לאתר באופן ראשוני כבר קיימים. וכפי שכתבת – האתר כנראה עוד ישתנה הרבה בהמשך.
    תודה

  • #60532
    נחמה
    נחמה שור
    מנהל בפורום
    2,494 נקודות

    1. את יכולה לשים ביודמי קובץ ובקובץ לשים קישור לא לחיץ רק שהקובץ יהיה עם תוכן רלוונטי שבאמת מוסיף לקורס.
    2. בתוך הקורס יש אפשרות לשים קישורים לתוכן פתוח חינמי שהוא לא דפי נחיתה, כך שאת יכולה לשלוח אנשים לקרוא פוסט בפייסבוק שלך או באתר שלך שם כבר יכול להיות קישור לדף נחיתה שלך.
    3. לאנשים שצריכים לקבל כרטיס ביקור – תוסיפי את הקישור בתור QR CODE אז הם יכולים לסרוק את זה דרך הפלאפון שלהם ולהרשם למה שרצית.
    4. אפשר להעביר דף שימלאו עם המייל שלהם אם הם רוצים לקבל מתנה שאת מחלקת – ואז את מקלידה את הפרטים לתוך חברת הדיוור שלך.
    5. אם זה מישהו שאת פוגשת ואין עליך כרטיס ביקור, את יכולה לשלוח לו קישור דרך SMS או וואצאפ, פשוט תבקשי את מספר הטלפון שלהם.

    יודמי הוא לא “ביזבוז” אם משתמשים בו ככלי לחשיפה לקהל נוסף. אפשר לשים את הקורס החינמי שלך ביודמי ובעוד מקומות אחרים בו זמנית כך שאת מנצלת את אותו תוכן ומגיעה לעוד אנשים.
    ואם את מוכרת קורס ביודמי שאת גם מוכרת במקומות אחרים, את מקבלת עוד אפשרות להכנסה מעבר למה שהיה מגיע אליך בדרכים אחרות. יש אנשים שאוהבים לקנות קורסים ביודמי אבל הם לא יכירו אותך בפלטפורמות אחרות, אז ככה יוצא שהם יכולים להכיר אותך יותר מקרוב ואת יכולה להרוויח עוד כמה שקלים מהחשיפה הזאת עם הזמן.

    שוב, את קופצת הרבה צעדים קדימה, פשוט תתחילי עם בניית רשימת התפוצה שלך, אחר כך תשאלי את עצמך איך אפשר להגיע לעוד ועוד קהל. יש מאות דרכים להגיע לקהל חדש, אין דרך אחת שהיא נכונה, ומאחר ואי אפשר לעשות הכל בבת אחת, צריך לבחור.
    אם מתאים לך יותר לאסוף אנשים באוף ליין, אז יש כלים לעשות גם את זה, כתבתי לך כאן 3 רעיונות, את יכולה להמשיך לפתח אותם.

  • #60533
    נחמה
    נחמה שור
    מנהל בפורום
    2,494 נקודות

יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.

גלילה למעלה