מה כדאי להעביר למיקור חוץ?

הדיון הזה מכיל תגובה 1, ויש לו 2 משתתפים, והוא עודכן לאחרונה ע״י  נחמה שור לפני 1 שבוע, 6 ימים.

  • מאת
    תגובות
  • #58428

    ravitshvartz
    משתתף

    בקורס ההכנה למכללה- איך לבחור נושא לוהט לקורס שלך- מופיעים בשיעור “האם יש לכם כסף להשקיע?”, מגוון הנושאים שיש לעשות אותם עם שימת הדגש על פעולות שממומלץ ביותר לעשותן בעצמינו ולא להתפתות לתתן לאחרים.
    א”כ, רציתי לשאול אם ניתן לתת לעשייה במיקור חוץ במקומי את כל עניין המענה הטלפוני האנושי, על המכירות והשיווק, אל מול הלקוחות וזאת כאמור בדגש על ‘שיחות טלפוניות’! (את אלה שנעשות בתקשורת כתובה כגון מיילים, סמסים וכו’ אוכל בע”ה להסתדר בכוחות עצמי)?

  • #58442

    נחמה שור
    מנהל בפורום

    את המכירות הראשונות את רוצה לעשות כדי לדעת מה השאלות שאנשים שואלים שתוכלי להכין לשיחות מכירה.
    גם המוכרים הטובים ביותר לא יודעים למכור את המוצר שלך בלי ההנחיה שלך.
    ולכן, כדאי להוציא החוצה את שיחות המכירה אבל רק אחרי שיש לך תסריט שיחה טוב, ושיש לך כמות של שאלות נפצות שנתקלת בהם במהלך השיחות שאת עשית.
    אם כבר יצא לך לעשות שיחות מכירה ואת כבר מכירה את ההתנגדויות שעולות, אז בהחלט את יכולה להוציא את זה החוצה.
    אני אישית עושה הפוך. את המענה למיילים ושיחות נכנסות אני מוציאה החוצה, ואת שיחות המכירה אני עושה כשיש צורך.

    יש הרבה עבודה ודברים שצריך לעשות לבד בהתחלה, בעיקר כי את בונה את העסק שלך כרגע, וכאשר את נמצאת בבניית עסק, את צריכה לבנות תהליכים. אחרי שיש לך תהליכים מוכנים בעסק, אפשר להוציא הכל החוצה. אני מסבירה איך בונים עסק כזה בקורס מעגל הקסם.

    הדרך היחידה להמנע מבניית תהליכים כאלו זה לקנות עסק מוכן כמו מקדונלדס’ שם כבר מישהו ישב ועשה את העבודה של הכנת כל התהליכים בצורה כתובה. יש הרבה דברים דומים בין עסקים דומים, אבל יש גם הרבה ניואנסים קטנים שזה מה שהופך את העסק שלך לעסק שיש לו עניין ומקום בעולם. ולכן אין ברירה אלא לבנות שלב שלב את העסק עד שאפשר להוציא דברים החוצה.

יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.