וובינר

מציג 8 תגובות משורשרות
  • מאת
    תגובות
    • #69180
      frumi

      נחמה אודה לעזרתך
      עם איזו תוכנה את ממליצה לערוך וובינר
      גם עמידה מבחינה טכנית- נוחה לשימוש ומינימום תקלות
      וגם לא יקרה.

      אני רואה שאת עובדת עם גטרספונס
      האם זה מחייב עבודה איתם כחברת הדיוור?

    • #69182
      נחמה שור

      כל תוכנה דורשת עקומת למידה בשימוש שלה.
      אז מבחינת תקלות, הן יכולות להיות בכל תוכנה שתבחרי לעבוד איתה.

      אני אישית עובדת עם גט רספונס, פשוט כי זו תוכנת הדיוור שלי, ויחסית זה זול להחזיק אותה כל חודש כי היא נותנת לי שתי פונקציות שאני בכל מקרה צריכה.
      וגם זה מתחבר לי נהדר עם כל מה שקשור לוורדפרס, ובכלל כל תוכנה שהיא. כי זו תוכנה מוכרת והרבה אנשים משתמשים בה אז החיבורים שלה מופיעים בכל מקום.
      אני גם חיפשתי את הפונקציה של חיבור לשידור חי ביוטיוב או פייסבוק (או שניהם בו זמנית, שזה דווקא לא ניתן לעשות בגט רספונס) ואת זה מצאתי בתוכנה של גטרספונס. אני חושבת שמבחינת הפונקציות שיש לה, זו התוכנה עם הכי הרבה דברים,
      אני משתמשת בלוח הכתיבה שלה, בשיתוף מסך, ובעלאת הקבצים בעיקר, אלו פונקציות שדווקא אפשר למצוא גם בזום.

      תוכנה אחרת שמאד מומלצת היא זום, וגם על זה יש הדרכה במכללה בקורס הטכני של הוובינרים.
      היא גם יחסית במחיר סביר לחודש, אם כי שימי לב שיש לך את הפונקציה של הוובינר אם את מתכננת וובינרים של מכירה או הדרכות שבהם אנשים לא אמורים לראות אחד את השני.

      בעבר השתמשתי הרבה בגו טו וובינר, אבל אני חושבת שהיום אין הצדקה להשתמש בה, כי היא יחסית יותר יקרה מהאחרות, ויש בה הרבה פחות פונקציות לשימוש.

      במכללה יש גם הדרכה ישנה על וובינר ג’ם אבל נראה לי שזה השתנה מאז שעשיתי את ההדרכה ההיא, הם הוציאו ממש עכשיו גרסה חדשה, אני לא יודעת להגיד לך מניסיון איך היא עובדת כי היתה לי את הגרסה הישנה שלה.

      תבדקי בגטרספונס אם שווה לך לעשות מנוי גם אם זה רק בשביל הוובינרים , לדעתי זה עדיין יצא לך יותר זול מהשאר.

    • #70625
      frumi

      שלום נחמה
      עקבתי אחרי ההדרכה שלך לגבי וובינר בזום
      משום מה לא מצאתי תשובה לגבי האזנה לקו טלפון במקביל לצפיה בוובינר
      למי שלא יכול להתחבר למחשב.
      איך מגדירים קו טלפון בזום להאזנה ממספר ישראלי?

    • #70626
      frumi

      ועוד שאלה חשובה להתייחסותך
      סטטיסטית
      מתוך כמה נרשמים, כמה באמת מגיעים לוובינר.
      נניח נרשמו 100
      כמה מגיעים?
      נניח נרשמו 200 כמה מגיעים וכו’
      זה כדי לדעת כמה מקום לרכוש בזום.
      תודה תודה!

    • #70639
      נחמה שור

      את נכנסת לsetting ומחפשת את Audio Type
      שם תבדקי שזה מוגדר שיש לך גם טלפון וגם מחשב.

      אחרי זה תלכי ללשונית Telephone
      זה עדיין בהגדרות אבל זה נמצא למעלה.
      ותחפשי את ישראל, יש שם שני טלפונים.

      את נותנת לאנשים את המספר של הטלפון להתקשרות ואת המספר של הוובינר כדי שהם יוכלו להאזין בטלפון.

      לגבי השאלה השניה.
      סטטיסטית זה אצל כל אחד משהו אחר.
      אצלי בדרך כלל זה 20%.

    • #70643
      frumi

      תודה נחמה עזרת לי מאד
      חרשתי את קורס הזום ונותרתי עם שאלה
      איזה קישור אני שולחת ללקוחות
      כהזמנה לוובינר
      לא מעוננת שכל אחד יצטרך להרשם לפני כן במערכת הזום
      אלא שתתהיה גישה ישירה
      ולפני הכניסה יכניסו שם ומייל
      איך עושים את זה?

    • #70649
      נחמה שור

      אם את רוצה לרשום אנשים לוובינר לפני כן, כדי להגדיל את רשימת התפוצה שלך,
      אז את בונה דף נחיתה רגיל עם טופס הרשמה רגיל, ואז הם נכנסים לתוך רשימה יעודית לאלו שהתעניינו בוובינר.
      אחר כך ביום של השידור עצמו, את שולחת להם את הקישור שזום סיפקו לך, והם נכנסים עם שם ואימייל.

      אם את שולחת להם גם את הטלפון להאזנה, אז עדיף לרשום אותם קודם במערכת הדיוור שלך,
      ורק ביום של השידור לשלוח מייל בעברית עם כל ההוראות,
      איך נכנסים דרך המחשב, ואיך דרך הטלפון.

      בכל מקרה הם לא צריכים לפתוח חשבון בזום כדי לצפות בוובינר.
      הם כן יצטרכו להוריד את התוכנה של זום למחשב,
      זה חלק מהעניין עם זום.

      אם רכשת את התוספת של הוובינר,
      יש לך אפשרות לרשום אותם אוטומטית לשתי המערכות דרך רשימת הדיוור שלך,
      כלומר הם נרשמים בטופס של רשימת הדיוור,
      ואז הם נכנסים לרשימה של זום, ובבוא היום כשוובינר מתחיל הם רק לוחצים על הקישור ונכנסים.
      עושים את זה עם חיבור לזאפייר.

      אני פחות ממליצה על החיבורים האלו לדוברי עברית,
      כי המייל שהם יקבלו מזום יהיה באנגלית, ואם הם לא מכירים את זום ואיך שזה עובד עם וובינרים,
      הם לא יבינו מה זה הקישור הזה.

      לשימחתך, זום היום זו חברה שכולם מכירים גם בלי להיות קשורים לשיווק באינטרנט,
      לאור המצב בעולם…
      אז מספיק שתרשמי אותם לחברת הדיוור שלך,
      וביום של הוובינר תשלחי את הקישור הישיר לזום.
      רוב הסיכויים שהם כבר נתקלו בזום בחודש האחרון אולי אפילו כמה פעמים.

    • #70677
      frumi

      תודה על התשובה המפורטת אין ספק שעוד אנשים יהנו מהתכתובת הזו
      אז עוד שאלה אחת

      האם יש דרך להוריד לאחר הוובינר את כתובות המייל של המשתתפים?

      כי יש את אלו שנרשמו מראש דרך דף נחיתה
      אבל בפועל הגיעו רק חלק מהם
      ואני רוצה מיד בסיום הוובינר לשלוח מייל לאלו שהשתתפו- לא לאלה שנרשמו.
      איך ואם בכלל מורידים דו”ח מזום מי היה ואת המייל שלו?

    • #70699
      נחמה שור

      יש דרך להוריד את רשימת המשתתפים, אם אספת אותה מלכתחילה דרך זום.
      אני לא יכולה להדגים לך כי נגמר לי המנוי בתשלום , ואני לא צריכה אותו יותר.
      אבל לפי מה שהם כתבו זה נמצא באיזור האישי שלך,
      Account Management > Reports.

      שם יש רשימה של כל מי שנרשם ואני מניחה שיש גם סטטיסטיקות של צפיה. כמה ישבו על הוובינר לאורך כמה זמן.

      כאן יש את ההסבר המלא שלהם, איך לרשום אנשים, ואיך להוציא את הרשימה אחר כך.
      https://support.zoom.us/hc/en-us/articles/211579443

      עקרונית, אני מעדיפה תמיד שירשמו אצלי ברשימת התפוצה כי אז הם יודעים שהם נרשמים אלי ממש.
      ואז מי שנרשם ביום השידור אני שולחת מייל עם קישור,
      בגלל שזה באנגלית, יש אנשים שלא מסתדרים עם זה ומוותרים על ההרשמה, ויש אנשים שלא מבינים שהם נרשמו אלי אם הם נרשמו רק דרך מערכת זום או כל מערכת וובינר אחרת.
      מה גם שאין להם מערכת אוטומטית למשלוח מיילים לפי תזמון ובעברית.
      לכן, עדיף לרשום אנשים קודם לרשימת התפוצה לרשימה יעודית,
      לשלוח להם את הקישור לשידור, ואחר כך אם את מתכננת, אז לשלוח להם את דיוור עם ההקלטה.

      אם את רוצה להפריד את אלו שנרשמו מאלו שהשתתפו בפועל, את יכולה לשלוח לאלו שלחצו על הקישור במייל, זה סימן שהם הביעו עניין יותר משמעותי בוובינר.
      בכל מקרה יש ממוצע מסויים של אנשים שישמעו את הוובינר באמת מההתחלה ועד הסוף וזה בדרך כלל מעט מאד אנשים,
      הרוב יכנסו באמצע או יצאו באמצע או שניהם.
      אז בכל מקרה תצטרכי לחזור על המסר של המכירה שרצית להעביר בוובינר גם לאחרים.

מציג 8 תגובות משורשרות
  • אתם חייבים להיות רשומים לאתר