המלצה על רשת שותפים

תגיות: 

הדיון הזה מכיל תגובה 1, ויש לו 2 משתתפים, והוא עודכן לאחרונה ע״י  נחמה שור לפני 4 שבועות.

  • מאת
    תגובות
  • #60252

    עדי
    משתתף

    לאיזה רשת שותפים את ממליצה להירשם? (יותר רלוונטי לכיוון ההפוך- בשביל להיות משווקת)

  • #60282

    נחמה שור
    מנהל בפורום

    שיווק שותפים זו דרך נפלאה להכיר את הלקוחות שלך ואיזה מוצרים הם רוצים לקנות לפני שאת מתחילה לעשות את המוצרים האלו בעצמך.
    לכן התשובה שלי לא תהיה איזה רשת שותפים, אלא איזה מוצרים הלקוחות העתידיים שלך ירצו לקנות?

    האם את אוספת לקוחות שרוצים מוצרים פיזיים? איזה מוצרים פיזים יכולים להתאים להם?
    האם הלקוחות שלך מחפשים מוצרי מידע? איזה תחומים מעניינים אותם , ועל מה את יכולה להמליץ להם?
    האם הלקוחות שלך מחפשים מישהו שיעשה במקומם את העבודה והם מחפשים שירות כלשהו? איזה שירות הם מחפשים?

    אם אין לך לקוחות ספציפים ואת חושבת לבנות עסק מבוסס אפיליאט אז תשאלי את עצמך, איזה מוצר את קנית והרגשת שאת רוצה לספר לעוד אנשים עליו, ועל הדרך גם להרוויח מההמלצה הזאת כסף?

    יש שתי דרכים להתייחס לשיווק שותפים,
    1. לבנות רשימת תפוצה ולמכור להם כל מיני מוצרים של אנשים אחרים בלי לבנות מוצרים משלך.
    2. לבנות עסק משלך ותוך כדי הבניה כדי להשלים פערים וליצר הכנסות למכור מוצרים של מישהו אחר. או לבנות ערוץ הכנסה נוסף בתוך העסק שלך.
    בכל מקרה את צריכה להתמקד קודם כל בנישה והנושא שאת רוצה למכור לפני שאת רצה לחפש רשת שותפים.

    רוב תוכניות השותפים שייכות לאתר מסויים או אירגון מסויים, יש מקרים שבהם אירגון מסויים משתמש באתר שמארגן להם את השותפים, אבל זו בעצם תוכנה חיצונית שמארגנת אותם, ועדיין צריך להרשם לכל אחת מהתוכניות בנפרד.
    חלק מהפלאגינים שאני משווקת, דורשים הרשמה ולאט לאט אני רואה בלוח הבקרה שלי עוד ועוד פלאגינים אבל כל אחד מהם היה צריך הרשמה בנפרד.

    ויש מקרים כמובן שהחברה עצמה עושה תוכנית שותפים בתוך האתר שלה.
    לדוגמא : קליק פאנל – זוהי תוכנה עצמאית של ראסל ברונסון, ואני רשומה לתוכנית שותפים שלהם, כי אני מאד אוהבת את המוצרים שלהם ויש לי אותם בעצמי. לכן, צריך להרשם אל התוכנית שלהם זה לא קורה דרך רשת מסויימת אלא דרך האתר שלהם.
    כשאני מספרת על רוברט שמין, אני פשוט עובדת איתם דרך קופון, וכך הם יודעים מי הגיע דרכי.
    כל חברה והדרך שלה לעבוד עם השותפים.

    יש אתרים כמו אמזון או אליאקספרס שיש להם תוכניות שותפים של עצמם, אבל תחת התוכנית שלהם יש להם אלפי מוצרים.

    אם את מתכננת לבנות את הקהל שלך בישראל, אז את צריכה לחפש אנשים ספציפיים שאת רוצה למכור את המוצרים שלהם, ליצור איתם קשר ולראות ביחד איך את יכולה למכור את המוצרים שלהם ואיך הם יזהו שההפניה הגיעה ממך. גם אם אין להם תוכנית שותפים מסודרת, יש סיכוי שאם תסבירי להם למה את רוצה למכור את המוצרים שלהם, והם מבינים משהו בשיווק ומכירים את המושג שיווק שותפים, אז הם יכולים להתאים לך דרך שבה תמכרי את המוצרים שלהם.

    אצלי לדוגמא, אני שותפה של המון תוספים לוורדפרס ותוכנות שונות שאני ממליצה עליהם כי אני משתמשת בהם ורואה שהם מוצלחים. זה לא עיקר הפרנסה שלי, אבל זה בהחלט תוספת נחמדה ועוד ערוץ הכנסה.
    לכל אחת מתוכניות השותפים האלו, אני צריכה להרשם בנפרד, זה לא רשת אחת, זה הרבה אתרים והרבה תוכניות שותפים. אבל אני בוחרת למה להרשם ולכן גם יש בתוך המכללה הדרכה איך לנהל את קישורי השותפים כי אצלי מדובר על עשרות קישורים שמפוזרים באתר בדרכים שונות .(אני ממליצה לעבוד במקביל גם עם טרלו או אפילו סתם אקסל כדי לאסוף לשם את כל הקישורים והמידע על האתר)

    אפשר כמובן להיות בתוך שיווק שותפים במשרה מלאה ולהתעסק עם זה כל הזמן.

    כתבתי על זה פוסט בדיוק אתמול, אז אני ממליצה לך לקרוא אותו, ואם יש לך עוד שאלות או שאת רוצה יותר דיוק איך לחפש או מה לחפש את מוזמנת לחזור לכאן.

יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.