בדרך לבמה עם הזמרת דנה ורון – למה אני זמרת

היא נכנסה אליה בפעם הראשונה,

והמורה לפיתוח קול שאלה אותה.

“למה את כאן?”

דנה ורון ענתה “כי אני רוצה לשפר את הקול שלי”

ושוב “למה את כאן?”

דנה ורון חשבה שניה נוספת “כי קשה לי קצת עם הגבוהים ואני רוצה להגיע אליהם יותר בקלות”

ושוב “למה את כאן?”

במבוכה קלה, דנה חשבה לעצמה, אני בטח אומרת משהו לא נכון.

“מה את רוצה שאני אגיד? למה אני כאן?”

המורה לפיתוח קול הסתכלה עליה “תגידי שאת רוצה להיות זמרת, אחרת אין לך באמת סיבה להיות כאן”

“ברור, אני רוצה להיות זמרת”

 

טוב אולי לא ציטטתי בדיוק

את השיחה שהיתה שם כשדנה ורון התחילה ללמוד פיתוח קול.

אבל זו שאלה שכל אחת שרוצה לעלות על הבמה צריכה לשאול את עצמה.

למה בכלל את רוצה להיות זמרת?

האם את יודעת מה זה אומר?

מה תצטרכי להשקיע ולהקריב?

האם את מחפשת את הבמה רק כדי להיות מפורסמת או שאת רוצה את הבמה כי משהו בפנים לא שותק ומבקש ממך לצאת החוצה?

 

הנה הראיון המלא עם דנה ורון:

לחצו כאן כדי לקבל את הפרק הראשון של הספר בדרך לבמה במתנה

מה שהכי התחברתי אליו מהשיחה שלנו,

היה החלק שבו היא סיפרה על הדרך שלה לבמה.

אהבתי את הגישה של דנה ורון, ושהיא יודעת שהיא צריכה לשים מרפקים כדי שיתיחסו אליה ברצינות.

וכל זה אפילו הוביל אותה לזה, שהיא סידרה לעצמה סיבוב הופעות בארה”ב.

 

זה מתחיל מלהבין מי הקהל שירצה לשמוע אותך.

נכון אני חוזרת על זה בהרבה פוסטים,

אבל משום מה זה אחד הדברים שהכי פחות ברורים למי שרוצה להיות זמרת.

 

מי הקהל שיהיה מוכן לשלם כסף כדי להכנס ולשמוע אותך שרה

מה את הולכת לשיר להם, ולמה שהם יתחברו אליך?

כשאת יודעת מי הקהל שלך, את גם יודעת איפה את רוצה להופיע כדי שהקהל שלך יגיע לשמוע אותך.

במקרה של דנה ורון היא החליטה שהיא צריכה להופיע בכנס חב”ד, כי זה היה המקום הכי טבעי עבורה לקהל הנשים שיבוא לראות אותה גם בעתיד.

והיא צדקה.

היא עשתה הכל כדי שיכניסו אותה לכנס השנתי של חב”ד,

 

אחר כך זה כבר היה קל יותר, כי ברגע שהכירו אותה מכנס,

כבר היה יותר קל לתאם הופעות במקומות אחרים בארץ.

היא הגיעה מוכנה גם לזה.

כשהיא הבינה שהיא תצליח להגשים את החלום שלה ולהיות זמרת באמת,

היא פשוט התחילה לעשות מה שבאמת צריך לעשות כדי למצוא את הבמות שמוכנות לארח אותך בהם.

 

תקשיבו להקלטה דנה ורון נותנת הרבה מאד טיפים ורעיונות איך למצוא את הקול שלך,

איך להבין איפה הקהל שלך נמצא כדי להגיע רק לשם,

איך היא סידרה לעצמה סיבוב הופעות בארה”ב כמעט במקרה (אין מקרה בעולם נכון?)

איך היא הקליטה דואט עם שולי רנד בלי שהוא ידע בכלל.

 

דנה ורון – זמרת ואשת תקשורת.

מופיעה כבר קרוב ל10 שנים לנשים בלבד.

משתתפת בהפקות של שירה להצגות

השתתפה בכנסים בארנה וביניני האומה,

ובקרוב יוצאת לסיבוב הופעות בארה”ב.

לדף הפייסבוק של דנה ורון

להזמנת הופעות: 054-2046770

 

 

לראיונות הקודמים בפרוייקט בדרך לבמה:

גיטל ואטורי – איך להשתיק את הביקורת הפנימית

אבישג זיו – שיווק חברתי

קארין ממן – מימון המונים לקראת הוצאת אלבום

ליטל יוחאי- איך להתכונן ליחסי ציבור

קילי הלפרין – איך לצאת לאור בלי ליפול לחושך

אביטל מקלס – איך לכתוב לעצמך תפקיד ראשי במחזמר 

[box type=”bio”]

הראיון הזה הוא חלק מפרוייקט בדרך לבמה,

המטרה : להגיע ל50 זמרות מכל סיגנון שהוא,
שיספרו את הסיפור האישי שלהם,
ואחר כך השלב הבא הוא כתיבת ספר שיסכם את כל התובנות מתוך הסיפורים האישים של כל הזמרות שיופיעו כאן.
אם את זמרת ורוצה להתראיין , צרי קשר איתי.
ואם את רוצה להמשיך לעקוב אחרי סדרת הראיונות, ולדעת מתי יוצא הספר הרשמי בטופס:

[/box]

 

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

איך מרגילים את עצמך לראיה כל כך רחוקה? תוכנית שנתית מרגיש לי לא אפשרי!

“איך מרגילים את עצמך לראיה כל כך רחוקה? תוכנית שנתית מרגיש לי לא אפשרי! ” זו תגובה שקיבלתי עבור הפוסט הקודם (מה ההבדל בין אסטרטגיה לטקטיקה שיווקית) קשה לעשות תוכנית שנתית ועוד יותר קשה לעמוד בה. איך אפשר לדעת היום מה צריך לעשות בעוד שנה. בעולם אידיאלי...

מורים ומורות – תתחילו להכין קורסים און ליין! הכנסה נוספת מהצד

מורים יקרים, חסרה לכם הכנסה? המשכורת לא מספיקה, הגיע הזמן לשנות את המצב, ולהתחיל ליצר הכנסה נוספת מהידע שלכם, הנה כמה רעיונות לקהלי יעד שצריכים את הידע שלכם, ודחוף.

בדרך לבמה עם הזמרת נופר ציפרוני יגל – איך לבחור את הסגנון האישי במוסיקה

נופר ציפרוני יגל מדברת על בחירת הסגנון האישי במוסיקה, איך השינויים בעולם היום גורמים לזה שכל זמרת חייבת לדעת מה הסגנון האישי שלה. דיברנו גם על ההתפתחות שיש באופן טבעי כשמתחילים לנסות להגדיר את הסגנון.