תהילה עוזרי – קורונא “לה(ר)גיש בהתאם”

שיווק מלחיץ אותך – המרגיע השיווקי הזה בשבילך?

אם גם אתם:
קראתם הרבה על שיווק מכל הסוגים,
השתתפתם בשפע של הרצאות המבטיחות לקוחות,
צברתם ים של מושגי שיווק וקוששתם אינסוף טיפים
וגם אתם – חושבים שאתם מבינים
אבל לא מבינים מה צריך לעשות עכשיו?

המדריך הזה בשבילכם
כתוב בשפה קלילה זורמת ומשעשעת
ככה שלא תרגישו איך בלעתם אותו בשקיקה
ועוד יצאתם עם הנאה לפעולה:)

תהילה עוזרי מילה זו מילה

– מוציאה עסקים לאור ומניעה לפעולה עד להצלחה

אין רע מוחלט בדיוק כמו שאין טוב מוחלט,

עכשיו היא כאן והיא השולטת בכיפה.

ועם כל הקושי ואי הוודאות שמגיעים אתה, יש גם הזדמנויות שהיא טומנת בחובה.

אני כאן אתכם, עם 10 טיפים שירימו לנו את האנרגיה העסקית והמנטלית – עכשיו!!!

1 /לתת מקום לדאגה!!! תסתכלו על הדאגה בעיניים, תרשמו אותה מולכם.

תאפשרו לעצמכם להביע אותה, להגדיר אותה ול תת לה את הגודל המתאים לה.

כשהאיום מוגדר הוא הופך לרציונלי וקל יותר להשתלט עליו,

להפעיל את השכל ולהבין מה נדרש כדי להתמודד אתו.

אי וודאות מייצרת פחדים, פאניקה, היסטריה וחוסר אונים שמשתלטים לנו על כל תחומי החיים.

וכן – המצב הנוכחי דורש מאתנו לדאוג!!!

ויחד עם זאת לזכור – כשיש בעיה מוגדרת אפשר להתחיל לחשוב על פתרון מעשי.

2 /השגרה החדשה – אין שגרה:(

אין עניין ל נסות ל התנהל כרגיל – כי המציאות הנוכחית לא רגילה.

אין טעם לעצום עיניים כי הקורונה לא תיעלם ע”י שימוש בטקטיקת בת היענה.

כרגע היא כאן, נוכחת ומנהלת אותנו והחיים שלנו מתנהלים סביבה.

עצם הידיעה הזו, מאפשרת לנו לחשב מסלול מחדש ולדבר בשפתה.

בדיוק כמו שלא נתעקש לדבר בעברית כשאנו מטיילים בקוריאה הדרומית וכשאני יודעת שאני לא יודעת קוריאנית אני מבינה שעלי למצוא שפה חדשה משותפת ומובנת כדי להתנהל שם.

המציאות היא מציאות – היא נוכחת וקיימת באופן עובדתי הדבר היחיד שאפשר לשלוט בו זה הגישה שלנו למצב החדש

3 /המשפחה – אנו עומדים מול הדברים החשובים באמת.

זה זמן אמיתי שמקלף מאיתנו את מה שמיותר ומוגזם וחושף אותנו אל מול עצמנו

ואל מול הדברים החשובים לנו באמת המשפחה והקיום הבסיסי שלנו.

נצלו את זה כהתפתחות אישית.

רשמו אותם לפניכם לקראת הימים הבאים, בהם השגרה תחזור לעצמה.

אנו עלולים לשכוח אותם שוב…

4 /אחריות או תירוצים

אחריות מתחילה ב-א’ – ותירוצים מתחילים ב-ת’ זו התורה מא’ ועד ת’

קודם כל אחריות – מה זה אומר?

לחשוב על העסק ממקום של אחריות –

מה אפשר לעשות?

איך ניתן לעשות זאת?

מי יכול ושווה לו לעשות את זה איתי?

למה כדאי לי ואיך זה יכול לעבוד לי?

התירוצים מספקים סיפורי בולשיט והם אלה שגומרים על רעיון או רצון להתפתחות וקידום.

איך מזהים תירוצים?

אין מה לעשות – לכול ם קשה – אנחנו במשבר – אי אפשר – זה לא יעבוד לי כולם אשמים וכולם חייבים לי — המדינה אשמה זה בגלל ההורים וכו’…

במקום לומר – אין לי כסף/ לקוחות / כוח/ חשק אמרו – תן לי כסף/כוח/לקוחות/חשק /רעיונות ועוד..

האין – חוסם אותנו,

המיקוד ב-תן, פותח לנו אופציות להתפתחות ולקידום.


כנסו לקבלת המתנה של תהילה עוזרי

גלילה למעלה