בדרך לבמה עם היחצנית גלית קאשי – מתי הזמן הנכון לקחת איש יחסי ציבור כדי לפרסם את המוסיקה שלך

לאנשי יחסי ציבור יצא שם רע בקהילה של המוסיקאים

הם לוקחים הרבה כסף,

אין תוצאות מוכחות,

אפשר בכלל לעשות הכל לבד.

 

אלו הקולות ששמעתי לאורך כל התקופה,

ולכן החלטתי שאני חייבת לשמוע את הצד השני,

מה מנהלת יחסי ציבור שעובדת עם מוסיקאים כבר הרבה מאד שנים,

יכולה להוסיף.

 

לכן פניתי לגלית קאשי שהיא מנהלת יחסי ציבור ספציפית למוסיקאים.

והיא נמצאת בתעשיית המוסיקה כבר 18 שנים.

וביקשתי ממנה שתספר מה התפקיד של איש יחסי ציבור,

ומתי הזמן הנכון לקחת אחד כזה כדי לקדם את הזמר.

 

התשובה שלה די הפתיעה אותי.

כי כמו כולם גם אני חשבתי שכל התפקיד של יח"צ זה להפיץ את המוסיקה ולהשיג ראיונות בתקשורת.

וכשדיברתי עם גלית קאשי וסיפרה לי מה היא עושה באמת עם כל זמר,

הבנתי שיש מקרים שבהם כדאי מאד לקחת יח"צן כי הוא יכול לחסוך הרבה מאד עבודה ולקצר משמעותית את הדרך.

 

מה שגלית קאשי עושה עם זמרים,

זה לקחת את החומרים שלהם ולעבוד עליהם

לבחור איתם ביחד מה יכול להתאים להפצה, כי לא כל שיר יכול להתאים לרדיו ולהיות סינגל מצליח.

היא עוזרת להם לשפר את ההופעות שלהם

מכינה איתם את כל החומרים כך שהם יראו טוב ומקצועיים מול כל הגורמים.

 

ואחרי שכל זה מוכן, וגלית קאשי יכולה להתחיל להפיץ את הסינגל או האלבום החדש,

היא משתמשת בקשרים שלה כדי להפיץ את השיר,

יש מקרים שבהם השירים מקבלים ביקורת קשה,

והיא חוטפת אותה עבור הזמר.

ולמרות זאת היא ממשיכה לנסות ולהגן על החומרים של הזמר שאיתו היא עובדת.

 

אפשר לעשות יח"צ לבד,

ויש שלב מסויים שעדיף גם לעשות אותו לבד,

כאשר יש סינגל אחד, ורק התחלה וגישושים,

ואין עוד משהו בקנה כמו סינגל נוסף או אלבום.

או שאתם מרגישים שעדיין זה לא הזמן הנכון לכם.

 

ברגע שיש כבר חומרים מוכנים וברמה טובה.

ורוצים לצאת עם זה בגדול החוצה,

לחשיפה רחבה לאנשי תקשורת ומובילי דעת קהל​ בתעשייה

ולקבל משוב אמיתי וגם לבנות תיק עתונות שיזין את המדיה החברתית.

 

כשאנשים שומעים ביקורת ממישהו שנראה להם סמכותי,

כמו שדרן רדיו או מישהו בטלויזיה,

הם רוצים לדעת על מה מדובר והם רצים לשמוע.

כי זו המלצה שמגיעה ממישהו שהם מרגישים שאפשר לסמוך עליו ועל הטעם שלו.

אז אפשר לחתום על תקופה קצרה או ארוכה, לפרויקט מוגדר,

תלוי מה רוצים לקדם הפעם.

 

לא חייבים לעבוד עם יח"צ כל הזמן,

אפשר לעשות את זה רק סביב פרוייקט אחד שרוצים לקדם אם זה סינגל או אלבום או אולי הופעה גדולה.

 

הנה הראיון המלא עם גלית קאשי:

לחצו כאן כדי לקבל את הפרק הראשון של הספר בדרך לבמה במתנה

גלית קאשי – צילום : Jeremy Spierer

גלית קאשי

מנהלת יחסי ציבור שעובדת עם מוסיקאים

ניהלה כ 12 שנים את אולפני "מאסטר דיסק" של חיים גוזלי אולפני סאונד מהמובילים בתעשייה.

6 שנים מנהלת משרד עצמאי ומצליח של יחסי ציבור ומיתוג

ובסה"כ נמצאת בתעשיית המוסיקה כבר 18 שנים.

[email protected]

052-2640959

חפשו אותה באינסטגרם – galitkashi

או בפייסבוק

לראיונות הקודמים בפרוייקט בדרך לבמה:

תבל לוי – איך להפוך את המוסיקה למוצר נמכר

ענבל פרטוק מלול – איך לבחור את המפיק שלך

דפנה חסדאי – אחרי 30 שנה על הבמה

ריקה רזאל – איך לבנות קהל שיגיע להופעות

הילה זהרור – איך לארגן לעצמך הופעות קטנות עם קופה פתוחה

כרמי שימרון – על הדרך לבמה

[box type="bio"]

הראיון הזה הוא חלק מפרוייקט בדרך לבמה,

המטרה : להגיע ל50 זמרות מכל סיגנון שהוא,
שיספרו את הסיפור האישי שלהם,
ואחר כך השלב הבא הוא כתיבת ספר שיסכם את כל התובנות מתוך הסיפורים האישים של כל הזמרות שיופיעו כאן.
אם את זמרת ורוצה להתראיין , צרי קשר איתי.
ואם את רוצה להמשיך לעקוב אחרי סדרת הראיונות, ולדעת מתי יוצא הספר הרשמי בטופס:

[/box]

 

 

1 מחשבה על “בדרך לבמה עם היחצנית גלית קאשי – מתי הזמן הנכון לקחת איש יחסי ציבור כדי לפרסם את המוסיקה שלך”

  1. אמן מבסוט

    עבדתי עם יחצנים בעבר, מנסיוני גלית קאשי היא מקצוענית ומעל הכל סופר אנושית.היא הצליחה לקדם אותי יפה מאוד והייתי מרוצה.שיהיה בהצלחה.

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

איך להשיג שותפים שידוורו על הוובינר שלך לרשימת התפוצה שלהם?

שותפים צריכים שיהיה להם סיבה לעזור לכם, בדרך כלל סיבה שתשרת אותם. אז איך אתם יכולים להעזר בשותפים כדי שהם ידוורו לרשימת התפוצה שלהם על הוובינר שלכם?

בדרך לבמה עם הזמרת תבל לוי – איך להפוך את המוסיקה למוצר נמכר

תבל לוי פיצחה את הסוד שלה, איך להרוויח כסף מהופעות. והיא חולקת כמה דרכים לעשות את זה. זהירות, דורש קצת עבודה בלי להתלונן...

בדרך לבמה עם הזמרת דנה ורון – למה אני זמרת

דנה ורון נותנת הרבה מאד טיפים ורעיונות איך למצוא את הקול שלך, איך להבין איפה הקהל שלך נמצא כדי להגיע רק לשם, איך היא סידרה לעצמה סיבוב הופעות בארה"ב כמעט במקרה (אין מקרה בעולם נכון?) איך היא הקליטה דואט עם שולי רנד בלי שהוא ידע בכלל.